Alltomtrav.info Hemsida
Forum start Forum start | TRAV | Reducerade System & Statistik
  Aktiva ämnen Aktiva ämnen RSS Feed - Enkelradsvinsten
  Vanliga frågor Vanliga frågor  Sök i forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Enkelradsvinsten

Skicka svar Skicka svar Sida  <1 234
Av
Meddelande
HPT Visa Drop Down
STAKETKUSK
STAKETKUSK

Status: Frånkopplad
Poäng: 85
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera HPT Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 04 Mar 2012 kl 19:08
Citat: Lena Lena skrev:

Ursäkta middagen kom imellan,
svar: ja det gjorde jag men det gick inte,  för fältet är fullt. (1 siffra eller  en bokstav för mycket?) 

Vill du jag skall kopiera nr och maila direkt till dig, fast det har du nog redan.
Det låter som att du fick med dig ett mellanslag före nyckeln när du kopierade den. Se till att bara kopiera de 32 tecknen i nyckeln och kopiera in dem.
Tillbaka till Toppen
Lena Visa Drop Down
MODERATOR
MODERATOR

Hemmabana: ÅBY
Poäng: 6446
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Lena Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 04 Mar 2012 kl 19:35
Konstigt men antagligen har du rätt,  för när jag tar  bort alla tecknen och kopierar dom igen så verkar det ok. Tack Smile

Det är inget mer jag skall spara på när jag ändå har dig på tråden - mailen?
Glöm inte våra utmaningar onsdag och lördag!
Tillbaka till Toppen
Lena Visa Drop Down
MODERATOR
MODERATOR

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Lena Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 06 Mar 2012 kl 13:39
Jag tänkte börja läsa lite på hjälp och manuall.  För det finns väl ingen genväg, utan man måste väl läsa igenom texten Wink (oj vad jag känner mig slö)
Tillbaka till Toppen
HPT Visa Drop Down
STAKETKUSK
STAKETKUSK

Poäng: 85
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera HPT Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 06 Mar 2012 kl 15:05
Citat: Lena Lena skrev:

Jag tänkte börja läsa lite på hjälp och manuall.  För det finns väl ingen genväg, utan man måste väl läsa igenom texten Wink (oj vad jag känner mig slö)
Artikeln jag skrivit här på AlltOmTrav kan ju vara en mjukstart. Ska man sätta sig in i alla funktioner i programmet är det nog däremot bara att bita ihop och börja plugga i manualen... ;-)
Tillbaka till Toppen
Lena Visa Drop Down
MODERATOR
MODERATOR

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Lena Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 06 Mar 2012 kl 19:26
Det låter som jag inte kommer undan,  och vill man vinna då måste man läsa (fast inte ikväll)
Tillbaka till Toppen
 Skicka svar Skicka svar Sida  <1 234
  Dela ämne   

Forum hopp Forumrättigheter Visa Drop Down