Alltomtrav.info Hemsida
Forum start Forum start | TRAV | Allt Om Trav
  Aktiva ämnen Aktiva ämnen RSS Feed - Forummedlem med Hans G Lindskog
  Vanliga frågor Vanliga frågor  Sök i forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Forummedlem med Hans G Lindskog

Skicka svar Skicka svar
Av
Meddelande
TravNils Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Hemmabana: Boden
Status: Frånkopplad
Poäng: 30
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera TravNils Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Ämne: Forummedlem med Hans G Lindskog
    Skickat: 14 Nov 2015 kl 11:23
Hej, jag är ju relativt ny här på forumet får man säga och har inte varit speciellt aktiv när det gäller att skriva men jag lusläser V75-trådarna här inne då många är fantastiskt bra på att dela med sig av tankar om omgången.

Jag ville bara säga att jag är med i dagens "Hans G på vinnarturne". Hans tillsammans med teamet var uppe och hälsade på i onsdags efter att jag varit nära att sätta 7 rätt förra lördagen och nu ligger bra till i VM i V75. Det var en riktigt rolig dag och Hans G var en riktigt härlig typ.

Detta skrev han i sin krönika inför helgen: 

"Om det händelsevis finns någon läsare av dessa rader med naggat självförtroende kan jag meddela att det finns hopp. Igår gjorde jag ett nedslag i Kalix (!). Åk från Luleå tio mil norrut utmed kusten så landar Du i ett vackert litet samhälle med drygt 7000 invånare (det bor nästan 20.000 i kommunen). Kalixälven rinner bred och mäktig rakt genom samhället rakt ut i Bottenviken. Den berömda löjrommen fixar några privatpersoner, som marknadsfört sin produkt smart och förhoppningsvis lever gott på sin delikatess.

Företagsamheten verkade det överhuvudtaget inte vara något fel på, det pågick verksamhet i stort sett i varje hus vi åkte förbi. Bandylaget spelar i Elitserien och mötte igår kväll Västerås på en knottrig hemmais (förlorade 0-4), hockeylaget tränade i hallen bredvid och fotbollslaget vann division fyra i år och spelar i trean 2016. I Kalix var jag för att träffa Andreas som efter två omgångar av VM i V75 är bäst i hela Norrland.

Andreas 26 år och hans äldre bror Mattias visade sig vara två makalösa idrottskillar, båda verksamma både som ledare och spelare i fotbollslaget. Andreas tidigare för övrigt landslagsman i bandy innan fotbollsintresset tog över. Dessutom alltså duktig på att ta ut vinnare på V75. I lördags sprack han på Next To None Sib som han spikade i den första avdelningen, men eftersom ingen klarade av att fixa sju rätt denna luriga omgång är han ändå i toppen efter två omgångar.

För Andreas del var det inget snack om vad han skall ägna sig åt på lördag. Då är det Solvalla och sju rätt på V75 som gäller. Och som vanligt lär han följa dramatiken på lördag tillsammans med brorsan och stora delar av fotbollslaget. Hur kan man bomma med Andreas självförtroende? Ni ser inslaget om idrottskillen Andreas på lördag i V75 Direkt och bommar Ni så ligger det på ATG Play från och med söndag."

Inslaget visas som vanligt under sändning idag, så det tillsammans med raderna ovan får bli min presentation vem jag är för er här på forumet.

Än en gång, ni verkar vara ett helskönt gäng här inne och jag ska försöka bidra med lite egna tankar framöver också =)

Redigerad av TravNils - 14 Nov 2015 kl 11:25
Tillbaka till Toppen
Katinka Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: Solvalla
Poäng: 4734
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Katinka Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 14 Nov 2015 kl 12:10
Thumbs Up
Välkommen och stort lycka till idag och under VM tävlingen.
Våra härliga djur:
"Pelle": https://www.youtube.com/channel/UCMH6lSZ05ulwk-UPP5BDSsA

Warrior: https://www.youtube.com/channel/UC_xxvoBVRnC4apvOYjYjcGg?app=desktop
Tillbaka till Toppen
Willy Hoffa Visa Drop Down
ADMIN
ADMIN

Hemmabana: Dannero
Poäng: 19626
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Willy Hoffa Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 14 Nov 2015 kl 17:08
Thumbs Up

Nu går vi för miljoner!!!! (igen...)
Tillbaka till Toppen
Webbis Visa Drop Down
ADMIN
ADMIN

Hemmabana: Halmstad
Poäng: 2991
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Webbis Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 15 Nov 2015 kl 18:23
Clap
Tillbaka till Toppen
Jonas Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: Valla
Poäng: 3692
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Jonas Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 21 Nov 2015 kl 21:16
Ja - idag visade ju forumet vad det går för. :)
Du får 100:- GRATIS + chansen att vinna miljoner! KLICKA HÄR!
Tillbaka till Toppen
 Skicka svar Skicka svar
  Dela ämne   

Forum hopp Forumrättigheter Visa Drop Down