Alltomtrav.info Hemsida
Forum start Forum start | TRAV | Reducerade System & Statistik
  Aktiva ämnen Aktiva ämnen RSS Feed - HPT kris!
  Vanliga frågor Vanliga frågor  Sök i forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

HPT kris!

Skicka svar Skicka svar
Av
Meddelande
Finn-jvl Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: Sundbyholm
Status: Frånkopplad
Poäng: 7090
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Finn-jvl Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Ämne: HPT kris!
    Skickat: 08 Sep 2012 kl 13:59
Hej!

Har installerat verre 4 förra helgen och även idag och båda gångerna har HPT krashat för mig och jag förlorat hela mitt färdiga system.

Det som händer är att jag väljer ABC hästar och när alla avdelningar har sina hästar ska jag välja utgångar och när jag bockar i "använd" utgång så smäller det.

Två olika datorer med Windows 7 i båda

Båda gångerna var det i sambad med utgångsfliken, hoppas det hjälper.

Verkar inte vara propert installerad heller då hela ikonen försvan (HPT4)
Jag spelar emot dig.
Tillbaka till Toppen
HPT Visa Drop Down
STAKETKUSK
STAKETKUSK

Poäng: 85
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera HPT Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 09 Sep 2012 kl 20:05
Citat: Finn-jvl Finn-jvl skrev:

Hej!

Har installerat verre 4 förra helgen och även idag och båda gångerna har HPT krashat för mig och jag förlorat hela mitt färdiga system.

Det som händer är att jag väljer ABC hästar och när alla avdelningar har sina hästar ska jag välja utgångar och när jag bockar i "använd" utgång så smäller det.

Två olika datorer med Windows 7 i båda

Båda gångerna var det i sambad med utgångsfliken, hoppas det hjälper.

Verkar inte vara propert installerad heller då hela ikonen försvan (HPT4)
Jag kan bara beklaga problemen, och det finns nu en uppdaterad version som dyker upp nästa gång du startar om programmet.

Jag skapar alltid mina utgångar innan jag bockar för att använda reduceringen (för att slippa onödiga beräkningar), och då uppstår inte detta.
Tillbaka till Toppen
Finn-jvl Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: Sundbyholm
Poäng: 7090
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Finn-jvl Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 09 Sep 2012 kl 21:53
Har uppdaterat, tackar för återkopplingen, ska testa det i tid på Lördag, visst har jag alltid 3-4 hästar som möjliga utgångshästar i skallen, men brukar göra ett för stort system och sedan trimma ner det med utgångar + ta bort hästar.

3.6 var det inga problem med och jag hoppas det håller i sig. Men känslan säger att det inte var riktigt installerat, hade inte startat om burken på en vecka - Eftersom hela programmet försvann efter den kraschen (iaf ikonen på skrivbordet). Ska köra med en helt bootad dator för att klara dom tunga beräkningnarna.

Mvh
Jag spelar emot dig.
Tillbaka till Toppen
 Skicka svar Skicka svar
  Dela ämne   

Forum hopp Forumrättigheter Visa Drop Down