Alltomtrav.info Hemsida
Forum start Forum start | TRAV | Reducerade System & Statistik
  Aktiva ämnen Aktiva ämnen RSS Feed - HPT Online !!! (reducera på webben)
  Vanliga frågor Vanliga frågor  Sök i forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

HPT Online !!! (reducera på webben)

Skicka svar Skicka svar
Av
Meddelande
nilbus Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Status: Frånkopplad
Poäng: 12
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera nilbus Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Ämne: HPT Online !!! (reducera på webben)
    Skickat: 02 Sep 2014 kl 12:11
Kan starkt rekommendera ett nytt reduceringsprogram som precis släppes. Äntligen kan man som Mac-ägare få tillgång till någonting riktigt bra ;)

http://online.hpt.nu

Supernöjd med det jag sett än så länge. Det finns;

ABCD, Utgångar, Poäng, Radvärdesreducering och spårsumma.

Tummen upp !!!

Redigerad av nilbus - 05 Sep 2014 kl 06:49
Tillbaka till Toppen
nilbus Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera nilbus Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Sep 2014 kl 08:49
Jag har nu testat lite mera, på något vis har programmet en finurlig beräkning av förväntad utdelningen för systemet. Man ser direkt vad som händer om radvärdesreduceringen aktiveras och man t.ex sätter Från och Till 0-10000 kronor. Rader värda över 10000 kr reduceras då bort. 

FAN VA BRA!!

Är ju sprillans nytt program ännu, saknar några saker som t.ex flerbong och möjligheten välja manuell reserv på iaf spikarna. I manualen framgår det dock att "man kan i nuläget..", betyder väl att programmet kommer att vidareutvecklas. Synd och skam annars, för det är redan nu värt varenda öre.

Återkommer om något dyker upp!

Smile
Tillbaka till Toppen
HPT Visa Drop Down
STAKETKUSK
STAKETKUSK

Poäng: 85
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera HPT Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Sep 2014 kl 09:21
Citat: nilbus nilbus skrev:

Jag har nu testat lite mera, på något vis har programmet en finurlig beräkning av förväntad utdelningen för systemet. Man ser direkt vad som händer om radvärdesreduceringen aktiveras och man t.ex sätter Från och Till 0-10000 kronor. Rader värda över 10000 kr reduceras då bort. 

FAN VA BRA!!

Är ju sprillans nytt program ännu, saknar några saker som t.ex flerbong och möjligheten välja manuell reserv på iaf spikarna. I manualen framgår det dock att "man kan i nuläget..", betyder väl att programmet kommer att vidareutvecklas. Synd och skam annars, för det är redan nu värt varenda öre.

Återkommer om något dyker upp!

Smile
Det kommer att dyka upp fler funktioner under hösten, men vi vill inte utlova vad och när än...
Tillbaka till Toppen
nilbus Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera nilbus Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Sep 2014 kl 19:55
Toppen !! Det ser jag fram emot, har redan tipsat flera om detta ClapClapClapClapClap
Tillbaka till Toppen
nilbus Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera nilbus Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Sep 2014 kl 21:24
Ehh...?

Skumt svar och nu raderade du ditt inlägg, blev medlem 2011 här brukar läsa här men inte göra inlägg. Nu blev jag så glad då jag fann något riktigt användbart. Så får man skit, är visst inte ok tipsa någon om något..

Suck

Redigerad av nilbus - 03 Sep 2014 kl 21:25
Tillbaka till Toppen
Apetass Visa Drop Down
BRONSMEDLEM
BRONSMEDLEM

Poäng: 304
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Apetass Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Sep 2014 kl 21:44
Jag tog bort mitt inlägg eftersom jag kom på att det kanske inte var min sak att kommentera och att jag ogärna "internet-krigar". Jag fick känslan att det kanske skulle ses som en inbjudan till det. Det jag skrev var något i stil med att det ser ut som om det är samma person som sitter och skriver inlägg från två olika konton och jag antydde då att det var grundaren till HPT-systemet som skulle stå bakom dessa två konton. Men när jag nu förstår att det inte var på det viset, så ber jag om ursäkt.

Men när vi nu ändå diskuterar. HPT blev medlem 2009, så det skulle inte vara något konstigt om personen bakom kontot öppnade ett konto 2011 i ett annat namn för att supporta det första kontot. Hypotetisk talat, givetvis. Sedan kan det ju förstås också vara en slump att användaren Nimbus, efter år av tystnad, väljer att åter igen skriva på forumet och då i form av odelad postitiv kritik till HPT-systemet i 3 olika trådar om reducerade system.

Nu har du ju förklarat att det inte ligger till på det sättet, men som du förstår av min förklaring, så var det kanske inte så märkligt att jag drog den förhastade slutsatsen.
Tillbaka till Toppen
nilbus Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera nilbus Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Sep 2014 kl 21:52
Ursäkten godtages. Det var ju en rimlig förklaring. Ska inte nämna själva programmet mer så blir det inget tjafs från någon...blev bara lite upprymd.
Tillbaka till Toppen
MangeK Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Poäng: 2470
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera MangeK Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Sep 2014 kl 23:21
Originalprogrammet är fantastiskt bra, har inte hunnit kolla in hpt online än men ser fram mot det, återkommer med mina tankar efter det.
Tillbaka till Toppen
 Skicka svar Skicka svar
  Dela ämne   

Forum hopp Forumrättigheter Visa Drop Down