Alltomtrav.info Hemsida
Forum start Forum start | TRAV | Reducerade System & Statistik
  Aktiva ämnen Aktiva ämnen RSS Feed - HPT
  Vanliga frågor Vanliga frågor  Sök i forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

HPT

Skicka svar Skicka svar
Av
Meddelande
Benke Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Hemmabana: Umeåker
Status: Frånkopplad
Poäng: 19
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Benke Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Ämne: HPT
    Skickat: 01 Mar 2013 kl 01:43
Hur kan jag få mina andelsspelares mailadresser att sparas så jag slipper skriva in dom varje gång för radutskick ??Cry
Tillbaka till Toppen
HPT Visa Drop Down
STAKETKUSK
STAKETKUSK

Poäng: 85
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera HPT Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 01 Mar 2013 kl 09:11
Det sparas automatiskt när programmet stängs ner kontrollerat. Har inte hört att några andra har problem med detta...
Tillbaka till Toppen
Finn-jvl Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: Sundbyholm
Poäng: 7090
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Finn-jvl Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 10:46
Hoppas du är vaken!

Hur sätter jag ut reserver? Jag vill inte använda någon rank, turordning, har ett lopp med spik och vill ha reserver, måste jag nu ranka upp dom och sen välja egen rank?

Vart är knapparna för R1 och R2?
Jag spelar emot dig.
Tillbaka till Toppen
andreasj84 Visa Drop Down
ADMIN
ADMIN

Hemmabana: Halmstad
Poäng: 6641
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera andreasj84 Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 11:29
För att kunna välja egna reserver går du in på "inställningar", sedan "streckspel" och klicka i boxen för "reserver" under rubriken "dataavdelningar". Då dyker fliken reserver 1 och 2 upp på "kupongbilden". Blev lite många """""" :P 
Tillbaka till Toppen
Finn-jvl Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Finn-jvl Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 12:44
Jo, men det är grått - Mitt hade tydligen gått ut, så fick pynta igen, och att den håller på att ändrar massa inställningar gillar jag inte.

Jag har en reserv ruta som jag inte kan klicka i - Om 2:an i första blir struken och 9:an vinner så är du skyldig mig en massa pengar Kubin :)
Jag spelar emot dig.
Tillbaka till Toppen
HPT Visa Drop Down
STAKETKUSK
STAKETKUSK

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera HPT Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 12:58
Citat: Finn-jvl Finn-jvl skrev:

Jo, men det är grått - Mitt hade tydligen gått ut, så fick pynta igen, och att den håller på att ändrar massa inställningar gillar jag inte.

Jag har en reserv ruta som jag inte kan klicka i - Om 2:an i första blir struken och 9:an vinner så är du skyldig mig en massa pengar Kubin :)
Hemligheten är ju att förlänga sitt abonnemang i tid så att det inte återgår till att bli gratisversionen... :-P

Har du förlängt nu är det bara att starta om programmet om inte alla val är tillgängliga.
Tillbaka till Toppen
Finn-jvl Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Finn-jvl Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 13:00
Hur vet man hur länge man har kvar då? :)

Samtidigt kunde jag göra system för över 1000 kr så jag tänkte inte på att starta om

Redigerad av Finn-jvl - 02 Mar 2013 kl 13:01
Jag spelar emot dig.
Tillbaka till Toppen
HPT Visa Drop Down
STAKETKUSK
STAKETKUSK

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera HPT Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 13:06
Citat: Finn-jvl Finn-jvl skrev:

Hur vet man hur länge man har kvar då? :)

Samtidigt kunde jag göra system för över 1000 kr så jag tänkte inte på att starta om
Längst upp på "fönsterramen" står slutdatumet för abonnemanget "Hjälp på traven! 4.3 - PRO (ÅÅÅÅ-MM-DD)".

När det återstår mindre än en månad räknas dessutom antalet dagar ner. Jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna göra det ännu tydligare än så...
Tillbaka till Toppen
Finn-jvl Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Finn-jvl Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 13:20
haha, det behövs inte - Jag har aldrig reagerat över det datumet.

Dessutom kör jag bara Lördagar som jag märker inte om det räknar ner med 7 varje gång :)

Men, tack ändå.
Jag spelar emot dig.
Tillbaka till Toppen
Galmar Visa Drop Down
BRONSMEDLEM
BRONSMEDLEM

Hemmabana: Solvalla
Poäng: 114
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Galmar Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 02 Mar 2013 kl 15:15
kör hårt
Första tanken alltid bäst!!!
Tillbaka till Toppen
 Skicka svar Skicka svar
  Dela ämne   

Forum hopp Forumrättigheter Visa Drop Down