Alltomtrav.info Hemsida
Forum start Forum start | ÖVRIGT | Allt Utom Trav
  Aktiva ämnen Aktiva ämnen RSS Feed - Spelar du FÖR mycket?
  Vanliga frågor Vanliga frågor  Sök i forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Spelar du FÖR mycket?

Skicka svar Skicka svar Sida  <1234>
Av
Meddelande
kalle Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: solvalla
Status: Frånkopplad
Poäng: 1541
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera kalle Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Apr 2010 kl 17:17

tja,har haft en bra månad så,då går det ju inte räkna när man har gjort ca 60 t plus

DU KAN FÅ 500:- EXTRA ATT SPELA FÖR PÅ TRAVET! KLICKA HÄR!
Tillbaka till Toppen
danne Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: Gävle
Poäng: 1263
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera danne Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 03 Apr 2010 kl 21:59

STORT grattis Kalle!!! 60t +Tongue...blir väl lyxig solsemester nu istället för nätpoker el.????hmmmm... själv ligger jag 300 000+ på en lgh. affär... och ser ungarna varannan veckaConfused

Du får 100:- GRATIS + chansen att vinna miljoner! KLICKA HÄR!
Tillbaka till Toppen
jim Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Hemmabana: stockholm
Poäng: 6209
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera jim Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 24 Apr 2010 kl 21:25

Spelar du FÖR mycket?

jag och jag vinner mycket WinkBeer+på lgh

Dags för
Godag alla travvänner
Lycka till
Tillbaka till Toppen
kalle Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera kalle Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 30 Apr 2010 kl 20:46

tack!!semestern får vänta ett ag till men,men något roligt blir det,danne va glad att du har dom varannan,sitter i samma båt

Tillbaka till Toppen
danne Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera danne Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 01 Maj 2010 kl 22:30

hmmm... vinna el. förlora de är frågan.....har inte en susning om kortspel..ser ut att vara betydligt svårare än trav iaf. är du proffs spelare???

Tillbaka till Toppen
kalle Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera kalle Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 13 Maj 2010 kl 20:50
nä,inte proffs men har bra ekonomi och man vinner mer om man spelar större system,rullar runt,skall köpa ett hus nu för att kunna ha barnen  varannan vecka,har hyrt nu i nästan 2 år,,
just nu så,spelar jag för hårt,men skramlar ihop spelen utan att vinna stort ,men sexa kan ge bra idag,så!!det rullar..
Tillbaka till Toppen
danne Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera danne Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 14 Maj 2010 kl 12:46
Oj! husköp i Stockholm... ja då är det nog en förutsättning att man har god ekonomi...jag hoppas att miljonerna du satsar där kommer ge avkastning...(spelvärdet)Wink har ju stigit spikrakt....hmmm men oftast har man inget val...hoppas att det forsätter rulla på med 7 rätt nu på lördag Kalle..
Tillbaka till Toppen
kalle Visa Drop Down
GULDMEDLEM
GULDMEDLEM

Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera kalle Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 22 Maj 2010 kl 10:54

har haft 2 halv dasiga veckor nu,det sinar fort,nog spelar man för mycke på vecko travet men skall dra ner,specielt inför ellitlopps helgen som kan bli dyr om man inte får in lite spel på lördagen,spelar väldigt lite på söndagen,,,,ofta bara favoriter som vinner

Tillbaka till Toppen
Robe Visa Drop Down
BRONSMEDLEM
BRONSMEDLEM

Hemmabana: Borås
Poäng: 315
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera Robe Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 05 Jul 2010 kl 08:16
Jag har ett spel som aldrig överstiger 144:- varje vecka men endast v75 jag får visserligen gallra rätt hårt men det är spänningen i spelet jag är ute efter.
Du får 10 GRATIS CHANSER att vinna miljoner! KLICKA HÄR!
Tillbaka till Toppen
shadow Visa Drop Down
LÄRLING
LÄRLING

Hemmabana: halmstad
Poäng: 7
Inlägg alternativ Inlägg alternativ   Tack (0) Tack(0)   Citera shadow Citera  Skicka svarSvar Länk till detta Inlägg Skickat: 11 Jan 2012 kl 11:32
jag bokför mina spel sedan en tid tillbaka. 
Jag har en spelkassa och tillåter mig spela för mellan 3-6% av den under en speldag.
Med bokföring försöker jag minimera sviterna med förlustspel, när sådana råka infalla sig.
När jag råka närma mig 10 förlust spel i rad..tänker jag nu måste jag skärpa mig.
2012 har börjat ovanligt bra. Jag har statestik på 50 % vinst spel 2012. 
12 st spelade spel varav 6 st blivit till vinst.
Jag har mer eller mindre gått ifrån vinnarspel...lätt att få sviter med förluster och egentligen ingen strategi att vinna i längden med.
dd och ld är mitt huvudspel, v5 och v75 gillar jag med.
Är jag på en travbana så visst spelar jag vinnare där. 
Tillbaka till Toppen
 Skicka svar Skicka svar Sida  <1234>
  Dela ämne   

Forum hopp Forumrättigheter Visa Drop Down